دانلود آهنگ جدید رضا بهرام گل مریم

Download New Track Reza Bahram / Gole Maryam

دانلود آهنگ رضا بهرام گل مریم

دانلود آهنگ جدید رضا بهرام گل مریم با لینک مستقیم

متن آهنگ گل مریم رضا بهرام

───┤ ♭♩♬❤️♪♭♩ ├───

ای گل مریم خوابتو دیدم

باز توی رویایی دلنشین و دلباز

گفتم از عشقو ساده خندیدی

میوه ی عشقو از دلم چیدی

اما یک لحظه بی تو بارون شد فهمیدم خوابم دنیا

دانلود آهنگ رضا بهرام گل مریم

───┤ ♭♩♬❤️♪♭♩ ├───

ای گل مریم خوابتو دیدم باز توی رویایی دلنشین و دلباز
گفتم از عشق و ساده خندیدی میوه ی عشقو از دلم چیدی♪♩♭♪
اما یک لحظه بی تو بارون شد فهمیدم خوابم دنیا زندون شد
این گل مال منه دس به شاخه هاش نزنید♪♩♭♪
این گل مال منه از گلبرگاش دل بکنید
این گل مال منه دس به شاخه هاش نزنید♪♩♭♪
این گل مال منه از گلبرگاش دل بکنید
این بار که میای بارونو بیار رو شنه ی من
تو خونه ی من درداتو بذار♪♩♭♪

───┤ ♭♩♬❤️♪♭♩ ├───

درداتو بذار رو شونه ی من شاید که خزون♪♩♭♪
رفتش بی نشون از باغ بهار
این گل مال منه دس به شاخه هاش نزنید
این گل مال منه از گلبرگاش دل بکنید♪♩♭♪
این گل مال منه دس به شاخه هاش نزنید
این گل مال منه از گلبرگاش دل بکنید♪♩♭♪